Autodesk Maya LT 2018 Ліцензія на 1 рік

0.00 грн.
Виробник: Autodesk
Модель: 923J1-WW9613-T408
Наявність: Немає в наявності

Швидке замовлення

Будь ласка, вкажіть свій номер телефону та iмя, щоб ми могли звязатися з Вами

captchacaptchacaptchacaptcha

Програмне забезпечення Autodesk Maya LT 2018 – це нова система тривимірного моделювання та анімації, що є урізаною версією популярного пакету Autodesk Maya і призначена спеціально для незалежних та мобільних розробників ігор, а також інтерактивних додатків. У порівнянні з Autodesk Maya продукт Autodesk Maya LT позбавляється функцій створення сценаріїв та підключення плагінів, дозволяє використовувати лише 25 000 полігонів під час експорту. Тим не менш, рішення інтегрується з провідними ігровими драйверами та засобами розробки – Unity 3D Engine та Unreal Engine.

Простий у навігації інтерфейс Maya LT та перевірені у промисловій індустрії інструменти 3D-моделювання та анімації допомагають розробникам швидко створювати моделі та асети для ігор. Maya LT легко інтегрується в процеси створення ігор за допомогою формату Autodesk FBX, підтримує імпорт даних (у форматах Maya (MA, MB), Maya LT (MLT), OBJ, FBX, AI, EPS) та текстур (у форматах BMP, PNG, DDS , EXR, TGA, TIFF). Експорт здійснюється у форматах FBX та MLT. У поставку Autodesk Maya LT включений плагін Turtle для запікання текстур та освітлення – як основний інструмент візуалізації.

Основні характеристики Autodesk Maya LT 2018:

  • Інтеграція з провідними ігровими інструментами розробки та драйверами (Unity 3D Engine, Unreal Engine).
  • Простий і зручний інтерфейс користувача.
  • Знайомий потужний інструментарій Autodesk Maya для моделювання та анімації.
  • Інтегрований набір інструментів NEX.
  • ShaderFX – вузол на базі редактора, що дозволяє швидко створювати графічні прискорення, що програмуються шейдерами без кодування вручну.
  • Експорт шейдерів у HLSL, GLSL або CgFX з подальшим імпортом до будь-якого ігрового драйвера, що підтримує Microsoft DirectX 11 або OpenGL.
  • Підтримка технології Autodesk HumanIK.
  • Інтеграція через формат Autodesk FBX.
  • Імпорт даних (у форматах Maya (MA, MB), Maya LT (MLT), OBJ, FBX, AI, EPS) та текстур (у форматах BMP, PNG, DDS, EXR, TGA, TIFF).
  • Експорт у форматах FBX та MLT.
  • Доступ до плагіна Turtle.
  • New! Інтеграція з хмарним середовищем для огляду, відкриття, зміни та збереження файлів Dropbox або Autodesk 360 у хмару безпосередньо з інтерфейсу Maya LT.
  • New! Функція Unfold 3D («3D-розгортки»), що прискорює створення UV-карт із тривимірних моделей.
  • New! Інструмент інтеграції матеріалів текстур для використання матеріалів, створених у програмі Allegorithmic Substance Designer, до 3D-моделей.
  • New! Можливість використання вбудованої власної мови програмування MEL для налаштування робочих процесів.

 

Написати відгук

Ваше Ім’я:


Ваш відгук: Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст.

Оцінка: Погано           Добре

Введіть код, вказаний на зображенні:




Варіанти постачання (2)

 

Швидке замовлення
Будь ласка, вкажіть свій номер телефону та iмя, щоб ми могли звязатися з Вами

captchacaptchacaptchacaptcha