Autodesk 3ds Max 2018 Ліцензія на 1 рік

27627.00 грн.
Виробник: Autodesk
Модель: 128J1-WW7694-T202
Наявність: Немає в наявності

Швидке замовлення

Будь ласка, вкажіть свій номер телефону та iмя, щоб ми могли звязатися з Вами

captchacaptchacaptchacaptcha

Autodesk 3ds Max 2018 – це комплексне рішення для 3D-моделювання, анімації, рендерингу та композитингу, призначене для реалізації творчого потенціалу розробників ігор, візуальних ефектів та графіки, а також інших фахівців цієї галузі.

Ключові можливості:

  • 3D моделювання - у Autodesk 3ds Max та Autodesk 3ds Max Design представлені найбільш повні комплекти інструментів для 3D моделювання в галузі:
    • Можливості моделювання за допомогою полігонів, сплайнів та неоднорідних раціональних B-сплайнів (NURBS) дозволяють ефективно створювати параметричні та органічні об'єкти.
    • Набір інструментів моделювання Graphite, що включає більше 100 інструментів для моделювання за допомогою полігонів і створення 3D довільних форм, відкриває простір для розвитку творчої думки.
    • Технологія ProOptimizer забезпечує високу точність управління гранями і точками об'єкта, що моделюється. Кількість виділених об'єктів можна скорочувати до 75%, без зменшення деталізації.
    • Інструменти згладжування полігональних сіток та роботи з сабдів-поверхнями дозволяють ретельно опрацьовувати дрібні деталі та оптимізувати мережі для інтерактивної маніпуляції та рендерингу.
  • Затінення та робота з текстурами - широкий вибір засобів розфарбовування, накладання та конфігурування шарів текстур, а також просте відстеження об'єктів у сцені:
    • Можливості творчої роботи з текстурами, включаючи розміщення мозаїкою, дзеркальне відображення, декалі, розмиття, нанесення сплайнів, розтягування текстур UV, усунення спотворень, фіксацію текстур UV, експорт UV-шаблонів та ін.
    • Редактор матеріалів Slate дозволяє моделювати затінення будь-якого рівня складності, використовуючи великі бібліотеки текстур, зображень, зразків матеріалів та процедурних текстур.
    • Функція рендерингу текстури дозволяє «запікати» параметри матеріалів і освітленості кожного об'єкта в нові карти текстур.
  • Анімація - передові інструменти допоможуть вам створювати інтелектуальних, правдоподібних персонажів та виконувати високоякісну анімацію:
    • Інструменти анімації персонажів (Character Animation Toolkit, CAT), двоногих істот та натовпу дозволяють ефективно виконувати процедурну анімацію та оснащення.
    • Модифікатори Skin та CAT Muscle дозволяють здійснювати точне та плавне керування скелетною деформацією при переміщенні кісток.
    • Ви можете оснащувати складні механізми і персонажів нестандартними скелетами, використовуючи кістки 3ds Max, модулі розв'язання задач зворотної кінематики (IK) і засоби оснащення, що настроюються.
    • Об'єднання одно- чи двосторонніх зв'язків між контролерами дозволяє створювати спрощені інтерфейси анімації.
    • Об'єкти CAT, Biped та 3ds Max можуть бути анімовані з використанням шарів, що дозволяє працювати з дуже щільними даними про захоплення руху без порушення ключових кадрів.
  • Моделювання динаміки та ефектів - перевірені ефективні інструменти допоможуть створювати динаміку та ефекти:
    • Вбудований модуль моделювання одягу дозволяє перетворювати на одяг практично будь-які 3D об'єкти, а також створювати предмети одягу з нуля. Потім у них можна внести зміни та анімувати.
    • Ви можете накладати ефекти хутряного та волосяного покриву, а також інші ефекти на основі пасм (наприклад, трава), та з високою точністю керувати їх стилізацією та анімацією.
    • Ви можете розробляти складні подійно-керовані ефекти частинок (наприклад, води, вогню, бризок або снігу) та керувати ними за допомогою виразів, сценаріїв та безпосередніх маніпуляцій.
  • Рендеринг - потужні можливості 3D рендерингу допоможуть вам отримати зображення чудової якості за менший час:
    • Ви можете виконувати високоякісну попередню візуалізацію, анімацію та готувати маркетингові матеріали за допомогою інноваційного високопродуктивного рендеру Quicksilver.
    • Модуль рендерингу mental ray® дозволяє швидко налаштувати фотореалістичне освітлення та користувальницькі шейдери.
    • Необмежені можливості пакетного рендерингу mental ray дозволяють ефективно задіяти ресурси мережі і виконати рендеринг швидше.
    • Система Reveal™ дає змогу візуалізувати окремі області як на видовому екрані, так і в буфері кадру.
    • Одночасне виведення результатів кількох проходів рендеру, включаючи зображення з широким динамічним діапазоном (HDR) з архітектурних та дизайнерських матеріалів, модуль 3ds Max® Composite.
  • Інтеграція робочих процесів - імпорт даних з різних джерел та налагоджена передача даних Autodesk 3ds Max та Autodesk 3ds Max Design між файлами, додатками, користувачами та робочими місцями:
    • Технологія Autodesk® FBX® дозволяє обмінюватися даними з провідними 3D-додатками, у тому числі Autodesk® Maya® — програмою для 3D анімації, моделювання, створення візуальних ефектів, рендерингу та композитингу; Autodesk® Mudbox™ — програма для цифрової 3D скульптури та малювання текстур, а також Autodesk® Revit® Architecture — програма для проектування будівель.
    • Недеструктивні процедури зв'язування файлів дозволяють ефективно працювати зі змінами вихідних проектних даних, створених у програмах Autodesk, які підтримують експорт у форматі FBX.
    • Імпорт даних про тверді тіла з 3D САПР Autodesk® Inventor® безпосередньо в Autodesk 3ds Max та Autodesk 3ds Max Design.
    • Можливість об'єднання даних у більш ніж 30 2D та 3D форматах, включаючи 3ds, AI, DEM, XML, DDF, DWG, DXF, FBX, DAE, IGES, IPT, IAM, OBJ, STL, VRML, FLT, SAT та SKP.
  • Спільна робота – кілька користувачів можуть спільно працювати над складними сценами, обмінюючись даними:
    • Ви можете підвищити швидкість роботи зі сценами і знизити витрату пам'яті, тимчасово вивантажуючи контейнери з видового екрану зі збереженням їхнього взаємозв'язку зі сценою і завантажуючи їх у міру необхідності.
    • Ви можете переміщувати, видаляти, копіювати та зберігати вузли контейнерів.
    • Ви можете використовувати контейнери для перевизначення властивостей об'єктів при організації сцени, не впливаючи на організацію шарів (аналогічно роботі з вкладеними шарами).
    • Можливість зв'язування контейнерів, створених різними користувачами, в одну сцену, а також зміни контейнерів інших користувачів дозволяє зробити спільну роботу більш гнучкою та запобігти несанкціонованим змінам.

Написати відгук

Ваше Ім’я:


Ваш відгук: Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст.

Оцінка: Погано           Добре

Введіть код, вказаний на зображенні:




 

Швидке замовлення
Будь ласка, вкажіть свій номер телефону та iмя, щоб ми могли звязатися з Вами

captchacaptchacaptchacaptcha