Абонентське обслуговування комп'ютерів

Робота офісу в сучасних умовах повністю залежить від роботи комп'ютерної та офісної техніки. Для підтримки працездатності парку комп'ютерів слід здійснювати своєчасне профілактичне обслуговування як самих персональних комп'ютерів, так і периферійних пристроїв. Для маленьких організацій утримувати у своєму штаті співробітника, який займається обслуговуванням комп'ютерів в офісі, може виявитися накладним і не завжди обґрунтованим, тому що зазвичай немає потреби в обслуговуванні комп'ютерної техніки протягом усього робочого дня. Щоб не обтяжувати себе зайвими витратами на власну IT службу, невеликим компаніям зручніше укладати договори на аутсорсинг з підрядною організацією, для якої абонентське обслуговування комп'ютерів компаній є основним профілем діяльності.

Повний спектр послуг в IT аутсорсингу включає обслуговування персональних комп'ютерів, комп'ютерної мережі, оргтехніки і периферійних пристроїв за рахунок перекладання непрофільної діяльності для компанії на іншу відповідальну організацію. У процесі такого співробітництва з IT виконавцем організація може виділити більше коштів та приділити максимум уваги своєму основному виду діяльності. Останнім часом дуже популярним стає обслуговування комп'ютерів та мереж у компаніях та організаціях за моделлю IT аутсорсингу.

Отже, повне абонентське обслуговування комп'ютерів для клієнта гарантує працездатність усієї комп'ютерної та офісної техніки – від комп'ютера генерального директора до копіювального апарату. Ця послуга надає такі переваги:
  • Ваш офіс захищений від простоїв у роботі через можливі проблеми в комп'ютерній мережі;
  • Завдяки технічній підтримці, організація застрахована від неприємних ситуацій, які здатні підірвати робочий процес у невідповідний момент;
  • У разі виникнення труднощів у роботі з програмним забезпеченням у Вас є надійний консультант для співробітників в особі нашого IT фахівця;
  • У разі регулярних профілактичних заходів над комп'ютерною технікою скорочується кількість можливих несправностей;
  • Ваш відділ постачання позбавляється турбот із закупівлі витратних матеріалів та комп'ютерної техніки. Ця функція перекладається на обслуговувальну організацію;
  • Усунення типових проблем у разі екстреного виїзду в середньому займає від однієї до кількох годин;
  • У Вас немає необхідності безпосередньо спілкуватися з провайдером у разі виникнення проблем з доступом до Інтернету;
  • Ремонт та поточне обслуговування різного роду офісної техніки здійснюється однією організацією.
Вартість послуг з абонентського обслуговування для організацій залежить від кількості комп'ютерної техніки, кількості планових та «гарячих» виїздів інженера до замовника, віддаленості об'єкта, графіка роботи технічної підтримки, а також інших факторів.

Мінімальна вартість обслуговування комп'ютерної техніки становить 170 гривень за один персональний комп'ютер на місяць.
Остаточну вартість абонентського обслуговування комп'ютерної техніки, наш менеджер зможе запропонувати Вам тільки після виїзду з технічним спеціалістом на об'єкт замовника.
 

 

Швидке замовлення
Будь ласка, вкажіть свій номер телефону та iмя, щоб ми могли звязатися з Вами

captchacaptchacaptchacaptcha