АСД ДОК ПРОФ Клієнт

Цена по запросу
Виробник: Новатум
Модель: АСД "ДОК ПРОФ" Клиент
Наявність: Немає в наявності

Швидке замовлення

Будь ласка, вкажіть свій номер телефону та iмя, щоб ми могли звязатися з Вами

captchacaptchacaptchacaptcha

Система «ДОК ПРОФ» призначена для автоматизації процесів загального діловодства, діловодства звернення громадян, контролю за виконанням доручень керівництва, поточної роботи з документами у структурних підрозділах організації, обробки та погодження проектів документів, ведення електронного архіву.

Наша компанія займається не лише продажем «ДОК ПРОФ» , але й впровадженням із подальшим супроводом автоматизованої системи.

Основними цілями розробки та впровадження Системи є:

  • підвищення ефективності ухвалення управлінських рішень;
  • посилення контролю виконавчої дисципліни;
  • оптимізація потоків документаційної інформації у паперовому та електронному вигляді;
  • виключення випадків втрати документів;
  • створення єдиного інформаційного простору для запровадження, обробки, аналізу, зберігання документів;
  • забезпечення оперативного контролю ефективності діловодства для інформування керівництва, контролю за виконанням документів, прийняття рішень на основі повної та достовірної інформації про хід виконання документів та доручень;
  • надання керівництву організації можливість запровадження ефективних методів скорочення обсягів службового листування;
  • забезпечення регулярної перевірки стану діловодства, як у самій організації, так і в організаціях та на підприємствах, що входять до сфери її управління;
  • всіляке сприяння раціоналізації, механізації та автоматизації процесів діловодства;
  • забезпечення організації навчання працівників діловодної служби та інших структурних підрозділів користування системою з метою підвищення кваліфікації;
  • автоматизація контролю виконання вимог щодо оформлення документів та організації діловодних процесів, передбачених державними стандартами та внутрішніми організаційно-розпорядчими документами та нормативами;
  • автоматизація механізму передачі неоформлених документів у разі звільнення працівника, а також у разі його відпустки, відрядження чи тривалої відсутності за службовими обставинами;
  • автоматизація процесу документування всього комплексу документів, передбаченого номенклатурою справ;
  • автоматизація централізованого прийому та передачі всіх видів документів до канцелярії, що надходять до організації з різних джерел у паперовому чи електронному вигляді;
  • зменшення кількості рутинних та ручних операцій, та значно підвищити швидкість обробки документів кожним відповідальним співробітником за одиницю часу;
  • удосконалення процесу опрацювання звернень громадян (для державних організацій);
  • автоматизація регламентного порядку роботи з документами з моменту їх створення чи надходження до моменту відправлення чи передачі до архіву;
  • забезпечення конфіденційності інформації, що зберігається, перевірки прав користувачів при роботі з системою та захисту даних від несанкціонованого доступу.

Основними завданнями розробки та впровадження Системи є:

  • створення єдиної автоматизованої технології діловодства всім структурних підрозділів організації, що охоплює всі етапи життєвого циклу паперового документа;
  • скорочення часу виконання процедур ідентифікації документів, пошуку інформації з реквізитах паперових документів;
  • зменшення ролі людського чинника у технічних процедурах діловодства;
  • створення умов для оперативного аналізу процесів діловодства та контролю виконання за рахунок введення в дію автоматизованої технології підготовки звітів.

Клієнтське програмне забезпечення включає ліцензію на одне робоче місце користувача. АСД "Докпроф" Клієнт вимагає наявності версії АСД "Докпроф" Сервер" в організації.

Написати відгук

Ваше Ім’я:


Ваш відгук: Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст.

Оцінка: Погано           Добре

Введіть код, вказаний на зображенні:




Варіанти постачання (1)
АСД ДОК ПРОФ Сервер
Цена по запросу
Відгуків: 0

 

Швидке замовлення
Будь ласка, вкажіть свій номер телефону та iмя, щоб ми могли звязатися з Вами

captchacaptchacaptchacaptcha