Proxmox Mail Gateway Преміум підтримка
Швидке замовлення
Будь ласка, вкажіть свій номер телефону та iмя, щоб ми могли звязатися з Вами
Proxmox Mail Gateway захищає ваш сервер електронної пошти від спаму, вірусів, троянських програм та фішингових листів. Веб-управління дозволяє адміністратору контролювати усі функціональні можливості. Це включає унікальний центр відстеження повідомлень, збір і відображення всіх доступних журналів у зручному для розуміння резюме - відмінне рішення для вашої довідкової служби. Носій (CD або USB) - це повна операційна система, включаючи все, щоб встановити і запустити Proxmox Mail Gateway протягом декількох хвилин. Він може бути встановлений безпосередньо на сервері, так і на всіх провідних платформах віртуалізації.
Proxmox Mail Gateway це:
✔ проста інтеграція у вже існуючу ІТ інфраструктуру з LDAP та Active Directory;
✔ сумісність із популярними поштовими агентами: MS Exchange, Lotus Domino, Exim, Postfix та інші;
✔ захищає ваш поштовий сервер від усіх загроз електронної пошти з акцентом на спам, віруси, трояни та фішинг-листи;
✔ використання широкого спектру локальних та мережевих тестів для ідентифікації спаму;
✔ гнучке складання власних правил маршрутизації пошти;
✔ функціонал створення кластера для збільшення продуктивності та надійності.
Преміум підтримка включає:
✔ Технічна підтримка через портал клієнта
✔ звернень щодо підтримки - необмежено
✔ Час відгуку – 1 робочий день
✔ Віддалена допомога через SSH та HTTPS
Для всіх передплат також:
✔ Необмежену кількість доменів та кількості користувачів;
✔ Доступ до оновлень з Enterprise-репозиторію на протязі всього терміну передплати;
✔ Інтеграція з LDAP та Microsoft Active Directory;
✔ Сканування листів на наявність вірусів та спаму;
✔ створення надійного HA кластера (високої доступності);
✔ Об'єктно-орієнтована система правил
✔ Щоденний звіт про спам для кінцевого користувача, у тому числі веб-керування карантином
✔ Повністю настроювана фільтрація вихідної електронної пошти
✔ Підтримка декількох поштових серверів як транспорт (MTA);
✔ Заплановане резервне копіювання та відновлення;
✔ Центр відстеження повідомлень;
✔ Статистика;
✔ Підтримка Syslog сервера;
✔ Доступ до великої документації на сайті;
✔ Підтримка через форум спільноти.
Написати відгук
Ваше Ім’я:Ваш відгук: Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
Оцінка: Погано Добре
Введіть код, вказаний на зображенні: