Microsoft Office Home and Business 2013

7386.00 грн.
Виробник: Microsoft
Модель: Microsoft Office Home and Business 2013
Наявність: Немає в наявності

Швидке замовлення

Будь ласка, вкажіть свій номер телефону та iмя, щоб ми могли звязатися з Вами

captchacaptchacaptchacaptcha

Програмне забезпечення Microsoft Office Home and Business 2013 призначене для користувачів, які працюють з дому та керують невеликими компаніями. Пакет Microsoft Office Home and Business 2013 пропонує інструменти, які необхідні для підтримки зв'язку та ефективної роботи вдома, на роботі та в дорозі. Microsoft Office Home and Business 2013 дозволяє створювати, редагувати та виводити на друк текстові документи, таблиці, презентації та нотатки, обробляти цифрові фотографії та відеофайли, а також здійснювати комунікацію через електронну пошту.


Випуск Microsoft Office Home and Business пропонує новий дизайн інтерфейсу з повним збереженням усіх старих та знайомих функцій, а також додаткові інструменти, які допомагають працювати ще ефективніше. Програми Microsoft Office Home and Business 2013 можна використовувати на смартфонах, планшетних ПК та у хмарних середовищах, а також на комп'ютерах без інстальованого пакета Office. Тепер можна створювати, редагувати та переглядати документи за допомогою клавіатури, стілусу або сенсорного екрана. Важливі файли завжди будуть доступні співробітникам, де б він не знаходилися і яким би пристроєм не користувалися.
Система Microsoft Office зазнала значних змін, пройшовши шлях від набору робочих додатків до універсальної інтегрованої системи. Вона побудована на базі добре знайомих багатьом коштів та включає програми та сервери, служби та рішення, призначені для налагодження спільної роботи, що сприяє виконанню широкого спектру бізнес-завдань. При спільному використанні система Microsoft Office допомагає вирішувати широке коло ділових завдань: від індивідуальної продуктивності праці до управління складними проектами.


До складу Microsoft Office Home and Business 2013 входять програми:

  • Microsoft Office Word 2013
  • Microsoft Office Excel 2013
  • Microsoft Office PowerPoint 2013
  • Microsoft Office Outlook 2013
  • Microsoft Office OneNote 2013


Нові можливості програм Microsoft Office 2013:

  • Оновлений інтерфейс. Інтерфейс Office 2013 оптимізований для роботи з дотиками та жестами, стілусом, мишкою та клавіатурою для підтримки всіх нових пристроїв на базі Windows, включаючи планшети. Програми OneNote та Lync виконані в стилі Windows 8 і повністю заточені під сенсорну роботу на планшетах.
  • Використання Office з будь-якого розташування. Співробітники можуть інсталювати Office за допомогою облікового запису Microsoft, використовувати програми Office на іншому ПК, зберігати файли в SkyDrive для зручного доступу та спільної роботи, застосовувати свої персональні конфігурації. Office 2013 автоматично синхронізує між різними комп'ютерами користувача його налаштування, шаблони та словники.
  • Хмарний сервіс SkyDrive. SkyDrive автоматично зберігає всі документи у хмарі, яка доступна у будь-який час за наявності підключення до Інтернету. У SkyDrive або на сайті організації можна працювати з документами Word, електронними таблицями Excel та іншими файлами Office та надавати доступ до них іншим користувачам, у тому числі для спільної роботи. З іншого боку, зміни, які вносяться до хмарних документів на робочому комп'ютері, відразу відображаються на домашньому ПК або смартфоні з Windows Phone.
  • Робота практично будь-де. За наявності пакета Office 365 можна працювати з повними версіями програм практично в будь-якому місці, навіть якщо на комп'ютері не інстальовано пакет Office. Все, що потрібно, – підключення до Інтернету та комп'ютер із системою Windows 7 або пізнішої версії. Співробітники завжди працюватимуть з останньою версією пакету, тому що оновлення для нього встановлюються автоматично.
  • Спільні збори. Співробітники можуть приєднуватися до зустрічей по мережі та використовувати слайди PowerPoint, документи Word, електронні таблиці Excel та нотатки OneNote спільно. Учасникам доступні для перегляду файли, навіть якщо у них не інстальовано пакет Office.
  • Декілька способів почати роботу. Замість порожнього файлу, користувач може вибирати останній файл або улюблений шаблон. OneNote дозволяє входити та відкривати записники з Інтернету або комп'ютера.
  • Більш зручне збереження та відкриття. Співробітнику більше не потрібно довго переглядати та прокручувати діалогові вікна. Свої найпопулярніші папки він побачить відразу. Можна також закріплювати розташування, щоб воно завжди було доступним.
  • Спрощений обмін файлами. Усі параметри спільного доступу до файлів зібрані в Office в одному місці, яке можна відкрити, вибравши на вкладці «Файл» пункт «Спільний доступ».
  • Інтеграція із соціальними платформами. Контакти Skype інтегруються з Lync, дозволяючи співробітникам дзвонити або обмінюватися миттєвими повідомленнями. Функція People Card дозволяє переглядати інформацію контактів із мереж Facebook та LinkedIn, включаючи оновлення статусів, фото, самі контактні дані тощо.
  • Підтримка лише операційних систем Windows 7 та Windows 8. Підтримка платформ Vista та XP припинена.

Написати відгук

Ваше Ім’я:


Ваш відгук: Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст.

Оцінка: Погано           Добре

Введіть код, вказаний на зображенні:




 

Швидке замовлення
Будь ласка, вкажіть свій номер телефону та iмя, щоб ми могли звязатися з Вами

captchacaptchacaptchacaptcha